Soovin reklaamtrükist 

mille klient saab ise tellida

Oleks ju mõnus, kui saaks kvaliteetse reklaamtrükise saata vaid kõige tõenäosema ostusooviga klientidele (selmet pommitada massturgu võimalikult odava paberiga). Näiteks AS Toode on just nii teinud ja andnud uue katuse vajadusest mõtlevatele potentsiaalsetele klientidele võimaluse end nende toodetega kurssi viia, tellides kõrgkvaliteedilise kataloogi (vt http://toode.ee/tootekataloog.html). Seda võimalust kasutavad ka müügiesindajad – tellides vaid vajaliku koguse trükiseid enne kliendi juurde minekut kaasa. Tellitud trükiste aruandlus ja arveldused käivad igakuiselt tagantjärele.

Kui soovid rohkem teada, helista +372 6485 512 või kirjuta tere@dipri.ee.

mis elab ja muutub nagu vaja

Me ei osta endale aastast leivavaru kappi seisma. Leib läheks hukka. Lisaks oleks ruum raisatud ja raha seisaks kinni.

Trükitava materjali puhul aga kipume seda ostma suure varuga. Kuid ka see läheb hukka: värsked mõtted ja kampaaniad muudavad jäägid peagi vanapaberiks. Firma identiteedi ja aadresside uuendamisest rääkimata. Seetõttu trükitakse vaid infot, mis aeglaselt muutub. Või – veel hullem – lükatakse kampaaniaid edasi kuni vana materjali jätkub. Nii üks kui teine tähendab kaotatud müügivõimalusi.

Trükitakse enamasti suurte partiidena, sest nii on trükitud eksemplari hind odavam (mis muidugi ei tähenda, et reaalselt kasutatud eksemplari hind tuleks soodsam). Ennekõike on nii harjumuspärane. Digitaal­maailmas on iseenesest mõistetav, et laadime vajaliku kauba internetist just siis kui seda vajame. Ja uuendame oma veebilehte just siis kui vaja. Ja hoiame veebilehel kõige nähtavamal kohal parajasti käimas oleva kampaania infot nii et ka igapäevased külalised saavad uute toodete ja pakkumiste kohta infot. Tänapäevane trükitehnika võimaldab liikuda suure sammu selles suunas ka reaalmaailmas. Meie eesmärk DiPris ongi jätta aegunud tehnikad ajalukku ning lasta klientidel trükkida just nii palju kui vaja, siis kui vaja ja nii kiiresti kui vaja. Et ka kirjalikud dokumendid ei kaotaks oma aktuaalsust, sest uus kogus – muutmata kujul, pisi- või suuremate muudatustega – on koheselt juurde tellitav. Tahame muuta paberdokumendid elavaks.

Kui soovid rohkem teada, helista +372 6485 512 või kirjuta tere@dipri.ee.

mis on isiklik ja täpselt sihitud

Digitrüki masinaga saab trükkida iga trükise isemoodi. Näiteks kanda reklaambrošüürile kliendi või tema müügiesindaja nime. Trükkida juba sisse, mitte kleepida peale. Või trükkida / köita lemmiklooma poe kliendileht nii, et kassiomanikele lähevad just kaslasi puudutavad artiklid ja koerainimeste versioonis on nende kohtade peal lood inimese parimast sõbrast. Kui topelt-tekstiloome näib liiga suur koormus, saab vähemasti reklaamid sihtida vastavalt kliendile. Koeraomanik ei ole ju väga tõenäoline uue ägeda kasside kraapimispuu ostja.

Interneti-maailmas on reklaami ja sisu täpne sihtimine tänapäeval elementaarne. Kui tahta, on need võimalused olemas ka paberil.

Kui soovid rohkem teada, helista +372 6485 512 või kirjuta tere@dipri.ee.

läbi sujuva iseteeninduse

Proffide jaoks on DiPril olemas 24/7 avatud iseteeninduslik keskkond https://www.dipri.eu/. Laed faili üles, märgid oma soovid paberite, eksemplaride arvu ja muu sarnase kohta, saad samas hinnapakkumise ning annad tellimuse sisse. Me kirjutame kui tellimus valmis. Kiire, mugav, sujuv.

Kui soovid rohkem teada, helista +372 6485 512 või kirjuta tere@dipri.ee. Veel parem, proovi kohe järele või loo kasutajakonto.