KKK

Viimati uuendatud 05.08.16


Kas tellimuse esitamiseks on vaja registreerida trükikeskkonna kasutajaks?

Dipri keskkonnas ei ole vaja end registreerida kui on soov toodetega tutvuda ja hinda kalkuleerida. Kui aga soovite tellimust esitada, palume end kasutajaks vormistada. Oma kasutajatunnusega saab mugavalt ja turvaliselt tellimusi hallata ning töövoogu jälgida. Lisaks on kõikidele registreerujatele trükised valikus erihindadega.

Kuidas luua endale kasutajakonto?

Selleks valida paremast menüü servast „Logi sisse“ ning järgmiseks „Loo konto“. Palun täita vajalikud (tärniga) väljad. Parooliks sobib sõna, mis on vähemalt 8 tähemärki ja sisaldab ühte suurtähte ja sümbolit, nii tagame keskkonna turvalisuse.

Kes aktiveerib loodud kasutajakonto?

Kui isiklik kasutaja on registreeritud, palume varuda natuke kannatust kuni teie kasutaja aktiveeritakse – teeme seda esimesel võimalusel. Kui konto on aktiivne, tuleb sellest meilile märguanne.

Mida teha, kui ma ei saa oma kasutajatunnuse ja salasõnaga keskkonda sisse?

Palun anna sellest märku meiliaadressile tere@dipri.ee. Reageerime koheselt ning saadame teile uue ajutise salasõna.

Mida teha, kui salasõna on meelest läinud?

Iseseisvalt saab uue salasõna määrata „Logi sisse“ ja „Reset password“ valiku alt. Teise lahendusena saadame teile ajutise salasõna.

Kuidas toimub tellimuse eest maksmine?

Tasumine täna veel ei toimu läbi trükikeskkonna. Tellimuse esitamisel saadame teile arve ettemaksuna meilile. Kui arve on tasutud, võtame tellimuse töösse.

Millises vormingus esitada trükifailid?

Palume salvestada trükifailid PDF-vormingus, esitada sisu ja kaas eraldi failidena ning igale lehele määrata lõikevaru ehk bleed (3-5 mm).

Põhjalik ülevaade meie trükifailide tehnilistest tingimustest on kättesaadav meie esilehel dipri.ee; ava viide siit.

Kuidas ma saan teada, mis on mu trükise seljapaksus?

Mugav seljakalkulaator on arendamisjärgus. Seni palume meile saata tere@dipri.ee trükise lehekülgede arv ning kaane –ja sisupaberi eelistus. Nende andmete põhjal arvestame teie trükise seljapaksuse.

Kuidas trükisele hinda kalkuleerida?

Hinna kalkuleerimiseks vali keskkonnas sobiv toode ning „Kalkulaatori“ (Paper Original) alt avaneb järgmine väli:

Sisesta pealkirja lahtrisse töö pealkiri ning eraldi mustvalgete ja värviliste lehekülgede arv. Vastavalt sisestatud lehekülgede arvule kujuneb veebilehe alaservas tellimuse hind (ilma käibemaksu ja transpordikuluta).

Kuidas trükifaile üleslaadida?

Failide üleslaadimiseks vali „Lisa failid“ (Add Digital Files).

Siin saab üleslaadida nii trükise sisu- ja kaanefailid. Palun oota, kuni trükifailid on lõpuni laadinud (laadimise progress kuvatakse protsentuaalselt). Muidu võib juhtuda, et saame tellimuse kätte ilma trükifailideta.

Lisaks juhime tähelepanu, et trükise kaanefail kuvatakse eelvaates täies pinnalaotuses, sisu aga lehekülgedena. Eelvaate allolevate nooltega on võimalus lehekülgi muuta, et näha kas kõik on ikka omal kohal.

Mida teha, kui failide üleslaadimisel kuvatakse veateade?

Failide üleslaadimisel võib keskkond kuvada hoiatuse oranži kolmnurkse hüüumärgina. Sellele klikates avaneb veateate raport.

Preflight report annab koheselt tagaside, kui failid vajavad kohendamist. Siin jagatakse soovitusi, mida võiks failides parandada ja leheküljed, kus esile toodud kohad esinevad.

Kuidas ma saan tagasiside trükifailide kohta?

Trükifailide kontrolliks on meil valikus PDF-digiproof ja proovitrükk.

PDF-digiproof on digitaalne näidis trükisest. Märkides linnukese väljale, võtame tellimuse töösse alles siis, kui oleme saanud näidisele teie heakskiidu.

Proovitrükk on välja trükitud näidis. Juhul kui näidise alusel tehakse kogu trükk, loeme seda kui ühte eksemplari kogu tiraažist.

Kas tellimust saab tagantjärgi muuta?

Keskkonda sisenedes „Minu tellimuste“ all talletub tellimuste ajalugu.

Klikkides Aktiivse tellimuse peal „Edit“ avaneb valikuriba, kus toote peal saab muuta tellimuse omadusi. Lõpetuseks vali „Save“.

Valides aga „Tellimuste ajaloo“, saab teha kordustellimuse selle sisu muutmata, kinnitamiseks vali „Telli uuesti“.

Kuidas ma saan hinnapakkumise kinnitada või tagasilükata?

Kui uus hinnapakkumine on tehtud, tuleb sellest meilile märguanne. Klikkides viitele ja keskkonda uuesti sisenedes saab tutvuda uue hinnaga. Kui see sobib, vali „Kinnita“ ja teisel juhul „Loobu“.

Mida teha, kui toote valikus ei ole soovitud sätteid?

Kirjuta oma soovid „Lisasoovid ja täpsustused“ väljale.

Miks ma ei saa tellimust esitada? Mida tähendab copyright administration?

Sellisel juhul on tõenäoliselt jäänud mõni oluline väli täitmata. Sellest annab märku punane kastike. See võib olla „Copyright administrationi“ välja ettekäiv linnuke, mis tähistab nõustumist Dipri üldtingimustega (saab tutvuda klikates silma kujutisele). Teiseks enamlevinud kohaks on „Kinnita“ nupp peale sätete paikapanekut või toote Ostukorvi unustamine, kust tuleks veel valida „Esita tellimus“.

Mida teha, kui valikus ei ole minu soovitud toodet?

Palun võta meiega ühendust. Võimalusel lisame toote teie personaalsesse keskkonda, et tellimine teha mugavaks ettevõtmiseks.

Mida sisaldab trükkimise hind (ilma KM-ta)?

See on kogu tiraaži hind ilma käibemaksu ja transpordikuluta.

Kus on tellimuse hind koos käibemaksu ja transpordikuluga?

Tellimuse koguhind kuvatakse tellimuse vormistamise lõppjärgus. Kui tooted on ostukorvis ja sealt valida „Esita tellimus“ on näha, kuidas hind hetkega muutub – hinnale lisatakse käibemaks (20%) ja postiteenus, kui on valitud kas pakiautomaat või kullerteenus.

Millised on tellimuse kohaletoimetamise valikud?

Tellimuse saadame erinevatesse asukohtadesse üle Eestis kui ka üle piiri. Seetõttu oleme täitmiseks jätnud mitu „Aadressi“ lahtrit. Kohaletoimetamise korraldame posti, pakiautomaadi või kullerteenusega.